Forever Young

Officially PMS Student
◕ Saturday 28 June 2014 | 0 Talkie(s)
Assalamualaikum
Salam sejahtera
Salam 1 Malaysia
Malaysia boleh !!!
eh ! yang penting....
Salam 1 RAMADHAN !!!
yeayyyy...dah masuk bulan puasa lha . tapi aku bukan nak cerita pasal puasa . sebelum aku cerita, korang sehat ? Alhamdulillah..aku pon sehat . masih sehat untuk berpuasa . okeyy ! dah setahun dah aku tinggalkan blog . konon nak fokus untuk spm lha but today, rite now, i'm back as a polytechnic student . Alhamdulillah..

so...aku dah sah jadi student department perdagangan kelas DPM1A kat Politeknik Muadzam Shah n i do proud of it . baru je daftar 16 Jun 2014 haritu . hah ! detail aku bagitau . apa lagi kau nak ? hahaha...aku nak cerita pasal life aku kat sana


but first let us take a selfie .
yess...mereka mereka adalah roommates aku . meet them, lia from batu pahat johor, ipa from somewhere in johor n farah ! senegeri dengan koi from pahang but she is from pekan meanwhile i'm from kuantan . even so, kami still berkawan baik . persahabatan kami langsung takde kaitan dengan bola sepak .

lia.she is such a small little girl with a great kilat sound . haha..but really, she is a nice roomate . ipa ? awal awal masuk sangat sopan tapi seminggu kenal, dia lha yang paling kepoh n selalu buat bilik kami penuh dengan gelak tawa . farah..dia jarang ada kat bilik tapi dia pon sangat baikkkk dan sangat comel ! kecik molek je budak bandar diRaja ni . 


and here we go...meet my girl, tiqohh from bandar ikan patin . yess...she is my pilihan hati kat PMS . gusi aku memang tak pernah kering bila duduk dengan dia ni . walaupon kami selalu je gaduh bila jumpa but i still love her damn much .  she always been there through my tears n laugh .

k enough ! penat ! assignment pon belum siap . entry harini pon tak menarik sebab aku dah lama tak berblogging so tak pandai sangat nak susun ayat koz rasa janggal je . so, see u soon my sayangssssss . thanks sudi baca . doakan kejayaan aku kat sini . bhoiiii ! 




The End




Older Post . Newer Post