Forever Young

aku TAK BOLEH HIDUP !
◕ Saturday 5 July 2014 | 0 Talkie(s)
yoshhhh ! tajuk nak gempak je kan ? ahahah...watlek .
korang sehat ? Alhamdulillah.aku lagi lha sehat . makin menggebu kata kau ! tak percaya ? tengok ni !


hah ! kan dah kata...paupaupau kot 
ahahaaaaa
eh ! menyimpang dah macam sir mahmood dalam kelas F.A dah kan ?
hehe
sebenarnya lha kan..tajuk tu dengan entry kali ni dikaitkan dengan kehidupan aku kat PMS ni 
so far..life kat PMS okeyy je . tapinya..life aku kat muadzam ni yang agak suck
just imagine..bukan lha nak kata aku ni budak bandar ke apa . aku ni bdak kampung je tapi dibesarkan dekat area area bandar lha jugak so agak lha socialnya 
tapi sosial positif ahh beb !
bagi aku..shopping tu sosial lha kan ?
takde lha sampai SoSIAL
kankankan ?

jadinya...sejak aku dicampak ke muadzam ni..
hidup aku jadi macam sangat boring sampai ada satu hari aku nangis disebabkan fasiliti kat sini agak kurang
jadinya..tiap tiap malam aku rindu KUANTAN !!!


sangat rindu...
kalau boleh every weekend aku nak balik 
but
my assignments didnt allowed me to do so 
ni pon baru 2 malam kat kuantan dah kena balik muadzam 
sungguh..
hati aku berat untuk tinggalkan seme ni
tapi !
aku kena kuat . aku g sana untuk tuntut ilmu . berjihad ! 
untuk cari sape diri aku yang sebenarnya
untuk bina keyakinan diri
untuk cari erti kehidupan
dan untuk mencari sesuatu yang membuatkan ummi n abah happy
tapi apa yang penting...
ILMU 
Islam pon tuntut kita untuk menuntut ilmu kan ?
so...

aku redha je lha . ada hikmahnya kenapa aku dihantar ke sini
sekurang kurangnya dapat jauhkan diri aku dari perkara perkara lagha
jauh dari kemewahan dunia
jauh dari maksiat maksiat yang ada kat bandar 
entah lha . 
yang mampu aku cakap...
ALHAMDULILLAH
Alhamdulillah aku di sini ketika orang lain langsung tak diberi peluang untuk belajar .

k lha . till we meet again .
annyeong :)






The End




Older Post . Newer Post