Forever Young

aku dan PMS (babak 1)
◕ Saturday 29 November 2014 | 0 Talkie(s)
dan selamat pagi 
haha..pagi sangat lha kan ?
aku pernah dengar..
bukan dengar tapi baca
baca kat mana ? kat twittah lerrr
sapa yang tweet aku tak ingat tapi dia cakap  macam ni

"kalau kau rasa nak tweet good morning bila jarum panjang jam dah menunjukkan ke angka 11,
baik lupakan ! takpayah tweet..dari situ orang tahu kau ni pemalas . bangun lambat . kejadahnya "

yang kejadahnya tu aku yang tambah . apa orang kata ?

"hebat hebat rasa, maggi cukup rasa"
sedap suara sis amy mastura katako ! lagu feveret aku kot 

LOL

okey lha . aku ni separa excited sebenarnya

kenapa ?

sebab Alhamdulillah dah lepas sem 1 dan akan berganjak ke sem 2 insyaAllah
pointer sem 1  ? hancuss weyhh !
padan lha kan..study week aku penuhkan dengan study subtitle kdrama

perfect life !
hahaha


haa..ni coursemates gua ! ramai kan ?
haha..memey ramai !
seme ni bakal bakal usahawan insyaAllah 
kelas ? DPM1A

masa ni dinner tema kisah 1001 malam
acah acah arab sket

itu eyeliner kasi tarik panjanggg
itu furdah kasi tarukk
 haha

tapi aku simple je 
serius aku tak reti bergaya tapi kadang teringin jugak
tapi buat masa sekarang, hanya mampu melihat saje lha 


alahai..model belon pulak kan ? sesuai lha tu kot 
biasa lha . nak jadi model smartphone tak boleh . orang reject sebelum masuk bilik interview lagi tau 
sedih kan ?

hahaha


eh ni..ni model cup lha pulak 
almaklumlah

DPM1A kan baru lepas menang commerce got talent lepas main cup song 

motif nak kat kita monang yaww

k senyap !


weyhhh..aku nak habiskan kat sini dulu lha . penat !
terima kasih sebab izinkan aku mencarut mencoret sorang diri kat sini

sekiansssss~











The End




Older Post